Як правильно оформлювати інформаційний стенд?
Інформаційні стійки та стенди — це офісні аксесуари, що мають важливе призначення. Вони містять дані, корисні для працівників компанії, студентів, учасників конференції чи клієнтів. На невеликих табличках та великих стендах розміщуються новини, прізвище та посада учасника заходу чи інструкції та рекомендації. Інформаційні стійки та стенди стають ще одним місточком для людей, пов'язаних однією справою.
Що врахувати під час підготовки інформаційного стенда
Інформаційна табличка — це не інтер'єрний декор, якоюсь мірою вона вважається обличчям компанії. Грамотне оформлення інформаційної стійки або стенду позитивно впливає на кількість клієнтів та їх рішення продовжувати співпрацю з організацією.
Якщо ви вперше займаєтеся оформленням інформаційного стенда, обов'язково врахуйте такі моменти:
- виконуйте допоміжні таблички для клієнтів та колег у єдиному корпоративному стилі;
- розташовуйте дані на аркушах зі структуризацією за типами інформації;
- не забувайте про ключову мету стенда, вона повинна відображатися в назві, що виділяється серед іншого матеріалу;
- заздалегідь оберіть місця розміщення розділів з новинами, інструкціями, привітаннями, важливими оголошеннями та не змінюйте їх розташування, щоб відвідувачам було легко знаходити інформацію;
- поєднайте розділи єдиними колірними рішеннями, шрифтами, принципом розміщення схем.
У процесі підготовки інформаційного стенда чи стійки важливо знайти оптимальне місце розміщення ділового устаткування. Це може бути коридор, хол, інша зона, де збирається велика кількість відвідувачів. Якщо говорити про настільні таблички, то їм місце в точках зустрічі клієнтів, а також у тематичних зонах.
Чого уникати в інформаційних стендах
Для успішної взаємодії клієнтів зі стійками інформації варто звернути увагу на моменти, здатні зменшити ефективність стендів. Згідно зі статистикою, найкраще люди розуміють не тільки зрозуміло викладений, а й доречно оформлений текст. Лаконічні художні елементи йдуть на користь можливості сконцентруватись, актуальна інформація дозволяє не витрачати зайвий час на уточнення.
Якщо ви хочете, щоб інформаційні стійки та стенди Axent залучали та утримували читачів, кожен розділ дошки варто логічно пов'язати з головною метою розміщення стенда. Немає ніякого сенсу заповнювати простір незграбним декором, який не дає ніякої інформації клієнтам.
Яку інформацію розміщувати на стендах
Перший крок до створення ефективного інформаційного стенда — визначення мети. Потрібно розуміти призначення дошки та які завдання вона вирішуватиме. Візуальне оформлення поєднується з текстовим наповненням. Надмірна кількість декору призведе не до планомірного поглинання інформації, а до розсіювання уваги та додаткових питань з боку клієнтів.
Стенд може містити велику кількість різних даних, засвоїти їх допоможуть правильно розставлені акценти. Людина, яка відповідає за оформлення дошки, несе відповідальність за те, яка інформація сприйматиметься основною, а яка доповнить головну тему.
Під час підготовки стенда для конкретного продукту, у центрі має бути товар зі списком чеснот. Відмінним рішенням буде використання знімків, схем, картинок. На стенді про компанію потрібно виділити назву, фірмовий логотип, інші розпізнавальні знаки конкурентів, і вже після цього доповнити простір інформацією про послуги, історію, досягнення. Використовуйте рекомендації, які дадуть результати на практиці.